mandag 18. april 2011

Til alle som er innom :)

Tusen takk for at dere tar dere tid til en tur innom på "Solbakken" :) Og takk for alle tilbakemeldinger og gode ord :)

Jeg ser jo at det er noen som er innom her, og er strålende fornøyd med at bloggen er åpnet over 1900 ganger. Det er over all forventning i grunn! :)

Vil oppfordre dere som er innom til å legge igjen et lite spor etter seg :) Det er så hyggelig !!

Min lille blogg kan kanskje sammenlignes med en liten forglemmegei i en verden med store fargerike blomster og altfor mye ugress? Jeg håper alle dere som leser bloggen min, også tar seg tid til å se de bittesmå blomstene og glede seg over deres skjønnhet før dere finner fra gressklipperen denne sommeren :)

Nok en gang :) Tusen takk !!



2 kommentarer:

  1. Jeg leser iallefall alle innleggene dine... Er ikke så flink til å legge igjen spor, men nå vet du jo at jeg er her iallefall. ;)

    Klem!

    SvarSlett