Viser innlegg med etiketten Scrapperier. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Scrapperier. Vis alle innlegg

tirsdag 10. mai 2011

SCRAPPEJENTER, SE HER!!!!

" Tante "May Britt har den flotte Bloggcandyen som skal trekkes den 10.juni :) Ta en titt!!!

På bloggen tar May Britt gjerne imot besøk. Stikk innom å se alle de FLOTTE kortene hun har laget :)




mandag 18. april 2011

Pakke i posten :)


For litt siden fikk jeg en KJEMPESTOOR pakke i posten :) Jeg visste at den skulle komme, men kunne ikke forestille meg innholdet før jeg så det !!

Jeg feiret jul og bursdag og 17.mai og alt på en gang!

Så nå må jeg snart få laget meg en arbeidsplass hvor jeg kan holde på med scrapperiene uten å måtte rydde bort igjen hver dag :) Spisestuebordet er ikke så egnet....

Gleder meg til å ta fatt på den gigantiske haugen med utstyr og pynt !! :)


mandag 21. februar 2011

TRENGER TID OG ROM!

Sitter å kikker bort på et mildt sagt KAOTISK spisebord... Skulle bare finne fram litt småtterier og prøve meg litt med de nye tusjene... det endte med utstyr utover HELE spisesua. Må nok lage meg et lite hobbyromprosjekt nede i gangen. Den blir jo foreløpig bare brukt til å tørke klær i... Eller kanskje annekset ?? Bare synd det krever planlegging med tanke på fyring osv. Uansett, jeg trenger et sted hvor jeg kan rote litt, og lage fine systemer og organisere alle hobbytingene i flotte bokser med fine merkelapper på :) Men jeg mangler ikke bare rom, jeg mangler også scrappetid!! Masse masse scrappetid!! Det blir fint lite tid til de små tingene når man har med seg en håndtlanger på 10mnd. Og når håndtlangeren endelig er i seng, er det ikke annet å gjøre enn å sette i gang med rydding og vasking, og klargjøring for neste dag.

Og så var klokka plutselig blitt LEGGETID for de voksne også...

Lurer virkelig på når politikerne skal begynne å kjempe for mere tid! Det evinnelige maset om økonomi og effektivitet, og alt som hører med må jo ta slutt en gang ??? Jeg gleder meg!!

torsdag 17. februar 2011

Overraskelse fra mannen min :)


I dag kom manne hjem fra jobb med pakke til meg :) Han hadde vært innom Happy Hobby på Gjøvik og handla med seg 10 Promarker-tusjer, et uglestempel og en haug med tags:) I tilleg til en stooor bukett hvite roser :) Han kan jammen å sjarmere :)

Så da er det vel bare å lære seg fargelegging med Promarker :) Skal prøve å legge ut litt bilder av det jeg holder på med ettehvert...