onsdag 3. mars 2010

Det DRYPPER fra takene...!!

Endelig varmer sola skikkelig, og man får følelsen av at det går mot vår!!
Mandag dro jeg på mini-ferie på hytta til mormor og morfar i Skåbu, og tirsdag dro jeg på hytta til mamma!! Deilig vær og appelsiner og Kvikk-Lunsj i solveggen perfekt tidsfordriv for min tilstand:) Finnes ikke noe bedre enn å kjenne sola varme i ansiktet, og måtte sette på stooore solbriller:)
I dag har jeg vært ute å gravd fram en solstol fra under snøen, og satte meg ute med pledd og pute for å lese bok:) Deilig å sitte der i sola og høre på at det drypper jevnt og trutt fra taket...
Til og med bikkja har begynt å kose seg ute nå:)
Det er 7 uker igjen til termin, og jeg begynner å bli litt stresset for å få i stand huskjøp... Blir mange telefoner til han stakkars mannen i banken...Men jeg håper vi er i gang med budgiving i løpet av denne uka:) det hadde vært sinnsykt godt å være i gang med noe... Jeg begynner å glede meg til å kikke på fliser og interiør til nytt bad, og til å ha mitt eget hus! Ikke minst fordi jeg skulle ønske ting var i orden til "Totten" melder sin ankomst...Så håper på en måte at han holder seg inni "huset" sitt til termin, selv om jeg begynner å bli litt babysjuk nå. Blir godt å kunne ta på sko og trille tur med vogna....uten at det er vondt og tungt å gå... Blir sååå spennende å møte et nytt lite menneske...selv om man føler seg veldig knyttet til ham inni magen, så blir det liksom helt annerledes når han er ute. Man må bli kjent med han på nytt, og ikke minst skal vi jo leve sammmen med han...

I helga som kommer tror jeg vi så smått skal begynne å forberede litt flytting, og pakke sammen så mye vi kan, slik at når dagen kommer når vi står der med lån og nytt hus, er det bare å kaste ting i bilen og reise:) SPENNENDE!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar