fredag 26. februar 2010

Flytting før fødsel???

I dag har jeg, sambo og veslegutten vært i byen å kikket på prospekter. Er ikke mange spennende hus på markedet..Ikke i den prisklassen vi vil ha hvertfall:(
Er ute etter et sted som er brukbart slik det står, men som samtidig trenger litt oppussing slik at vi kan sette vårt eget preg på det...er ikke lett gitt.
Vi er begge fra Lillehammer, og er ikke egentlig intr. i å flytte så langt vekk fra byen... Heller ikke med tanke på sønnen til sambo som bor i Lillehammer når han ikke er hos oss.
Vi fant fire prospekter:) Og 2 av husene står tomme:) så da er det kanskje håp om at vi klarer å flytte før fødsel...meeeeen jeg ser jo at det begynner å haste litt!
Jeg har ikke gjort klart noe av baby-utstyret, ikke vasket noen klær, ikke handlet alt vi trenger....osv! Og det er jo ikke mer enn 8 uker til termin!!! 8 uker er ingenting det, egentlig med tanke på alt jeg skulle gjort!
Men, man får vel bare gjøre det beste ut av det....
Skulle ønske alt bare var i orden i GÅR!
Ellers er det ikke mye planer for helga:) Og godt er det! Byturen i dag tok på for min del, og nå er bekkenet veeeldig vondt igjen. Så da bruker jeg nok resten av helga for å komme meg til hektene igjen:)
Kjenner jeg gleder meg ubeskrivelig mye til å kjøpe nye joggesko og at sola skal smelte all snøen, og at jeg skal ut å trille på lille gutten min i vårsola!!
Bare 8 uker igjen!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar