torsdag 11. mars 2010

6 uker igjen til termin.... travelt??

Nå begynner det å nærme seg, får jeg stadig høre. Ja, det gjør kanskje det??
Jeg går jo der i den samme tralten jeg...stresser ikke med noe, anna enn inni hodet mitt. Der er det mildt sagt KAOS!!
Tidligere i uka var vi med på en budrunde på et hus vi kunne tenke oss, men budet var for lavt for selger, og vi måtte gi oss uten noe huskjøp.
I går var vi på visning på et annet, billigere hus. Er spennende å gå rundt og kikke og tenke hvordan møblene og livet våres kan passe inn i et hus man aldri har vært inne i før:) Etter visning i går gikk det egentlig opp for meg at ting begynner å bli litt travelt hvis vi skal rekke alt før fødselen... Er masse som ikke er gjort, som skulle vært gjort!! Mangler jo å handle inn endel ting, mangler å få i hus senga og vugga og vogna og masse småtteri.... har ikke vasket noe av babytøyet enda, ikke gjort klart noe i grunn, fordi jeg går rundt og håper på at vi kan rekke å flytte først. I det huset vi kikket på i går, sa megler at vi kanskje kunne overta ganske fort, slik at vi rakk før fødsel:) Det hadde vært såååå godt! Men Fredrik synes dette huset var helt i grenseland for hvor langt utpå bygda han vil bo, i tillegg var stua for liten for anlegget hans, og veien ned til huset var ganske bratt, så han blei redd han skulle kjøre seg fast når han skulle på jobb...
Sånne bekymringer eksisterer desverre ikke i mitt hode, og jeg er vel det man kaller evig optimist:)
I dag har jeg bare sittet og tenkt på innredning av dette huset, maling, tapeter...osv! Romløsningen var perfekt i grunn, med fire soverom:)
Var kanskje en vegg vi ville åpnet opp, og et bad vi ville pusset opp, men dette er jo ting som er overkommelig og moro å holde på med:) Man skal jo sette sitt eget preg på huset man skal bo i også?
Så nå når sambo kommer hjem, må jeg nok overtale litt:)
Etterpå skal jeg opp til lillebror og passe nevøen min litt i kveld:) Det blir nok kos:) Han pleier å være bare grom hvertfall:) og han skal jo sove... Greit å øve litt før man skal i ilden selv;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar