fredag 5. mars 2010

STREKKMERKER!!


Da er de første strekkmerkene dukket opp....ISJ!! Jeg som trodde det skulle gå sååååå fint uten:) Men men...
"Totten" vokser og trives, det er det hvertfall ingen tvil om:) Jordmortimen i dag hadde ikke noe negativt i seg, med unntak av litt høy vekt... Har runda 90kg nå:(
Men sånn er det når en ikke orker å drive med så mye pga kranglete bekken...desverre!
Var også innom megleren som skal selge drømmehuset mitt og snakka litt med han før vi bestemmer oss for å legge inn bud... Er veeeldig spent på hvordan det kommer til å gå:) Men er lov å håpe vel??
Sønnen til sambo har vært hjemme fra barnehagen, fordi vi sov litt lenge i dag...Jeg fikk sjokk når jeg våkna klokka ni og han fortsatt snorket ved siden av meg...Han pleier å begynner å virke rundt 0600:) Deilig at han sov lenge for en gangs skyld, og når han ville kose seg hjemme i dag, så sa jeg det var greit:)
Blei lang frokost før byturen, så laaaaang lunsj med film etterpå:) Og nå er sambo på vei hjem med middag, så da er den dagen unnagjort... Tida fly i festlige lag;)
Nå skal jeg sette meg ned å fylle ut budskjema, og så skal jeg slappe av litt til middagen er ferdig:)

2 kommentarer:

  1. Det er ikke strekkmerker, det er hedersmerker. Det sier min samboer alltid. Flott mage du har!

    SvarSlett
  2. hehe! det skal jeg jammen huske på:) Bra sagt:)

    SvarSlett