onsdag 17. mars 2010

Hurra!! hurra!! Og som det kløøøør!!!!

Da er jeg vel inne i uke 35 av svangerskapet...jeg er altså blitt høygravid som det så fint heter:) I tillegg har jeg blitt huseier:) så nå begynner jeg virkelig å få mark i rompa!! I morra begynner jeg å pakke:)
Vi skal i kontraktsmøte i banken til mandag, og så overtar vi huset den 5.april!! Da er det bare litt over to uker til termin! hu hei hvor det går!! Håper det går hvertfall!! Skal hvertfall gjøre mitt for at alt av ting er pakket og klart, slik at uansett hva som skjer, så blir det flytting:) Nå er jeg lei av dette stedet...og av all møkka som hoper seg opp, og som vi ikke gidder gjøre noe med fordi vi skal flytte.. Lyst til å bare spyle hele huset og bli ferdig!

I går var jeg på kontroll hos legen for å sjekke at alt er bra:) Og det var det!! Veldig godt at alt er i orden nå i innspurten! I dag var jeg i byen på lunsj med ei venninne, og så dro vi på omvisning på fødeavd. på sykehuset... Ikke veldig spennende, men greit å ha vært der:)
Nå er det to uker til neste kontroll, og forhåpentligvis ny time for ultralyd... legen kunne ikke med sikkerhet si at "Totten" ligger med hodet ned, så han ville ha meg inn på ultralyd for å sjekke:) Jeg håper han ligger som han skal, da setefødsel ikke er noe jeg har veldig lyst på, og heller ikke lyst til å gå å tenke på oppi alt annet:)
5 uker igjen... Og nå sitter jeg på sofaen og kløøør!! Beina mine klør som besatt etter dagens bytur! Skulle ønske jeg ikke fikk så masse vann i kroppen nå på slutten... men sånn kan det gå! Får bare ta det med ro i mellom slagene, og pakke litt av gangen:) Gleder meg til alt er pakket og klart!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar