mandag 22. mars 2010

Ingen vei tilbake....

Da har vi snakka med banken og skrevet under kontrakt på huset vårt!! Nå er det ingen vei tilbake:)
Vi overtar 5.april, og skal derfor bruke påskeferien på å pakke og sortere alt rotet vårt:) GLEDER MEG!!
Snart bor vi i huset vårt og skal nyte livet som familie med lille gutten vår, og Vetle! Det virker egentlig såååå fjernt og rart, men samtidig skal det bli veeeldig godt når alt er unnagjort!
Og så deilig det blir når sommeren kommer og vi kan grille og kose oss på verandaen!! og høre HØY musikk uten at naboen kikker rart på oss! Og ikke minst gå laange turer med vogna:)
håper jeg får igjen noen kroner på skatten, for jeg har veeeeldig lyst på en ny vogn, men er vel andre utgifter som må komme først nå!!
Greit å sette litt til side hvis det skulle vise seg at man går i pluss:)
Skal legge ut bilen min for salg, og så håper vi Audien blir solgt i løpet av kort tid:)
Ellers går dagene som vanlig:) Begynner å bli veldig hoven og sår i beina, så får ikke gjort så mye...men har begynt å pakke litt:)
Blir vel mere pakking i helga som kommer:) Og litt sortering av ting vi kan kaste! Vi trenger jo ikke ha med ALT brasket:)
Begynner å få litt kraftigere kynnere, og kan våkne om natta av at det er vondt... har en stygg følelse av at mini ikke har lagt seg med hodet ned, men håper det kommer en ultralydinnkalling om ikke så lenge slik at det blir sjekket!
Begynner hvertfall å bli trangt inni der!!
Ettersom dagene går merker jeg at jeg begynner å glede meg til alt dette er over... Begynner jo å bli litt slitsomt med den store magen og de hovne beina:) men er bare litt over 4 uker igjen:)

B

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar