mandag 21. februar 2011

TRENGER TID OG ROM!

Sitter å kikker bort på et mildt sagt KAOTISK spisebord... Skulle bare finne fram litt småtterier og prøve meg litt med de nye tusjene... det endte med utstyr utover HELE spisesua. Må nok lage meg et lite hobbyromprosjekt nede i gangen. Den blir jo foreløpig bare brukt til å tørke klær i... Eller kanskje annekset ?? Bare synd det krever planlegging med tanke på fyring osv. Uansett, jeg trenger et sted hvor jeg kan rote litt, og lage fine systemer og organisere alle hobbytingene i flotte bokser med fine merkelapper på :) Men jeg mangler ikke bare rom, jeg mangler også scrappetid!! Masse masse scrappetid!! Det blir fint lite tid til de små tingene når man har med seg en håndtlanger på 10mnd. Og når håndtlangeren endelig er i seng, er det ikke annet å gjøre enn å sette i gang med rydding og vasking, og klargjøring for neste dag.

Og så var klokka plutselig blitt LEGGETID for de voksne også...

Lurer virkelig på når politikerne skal begynne å kjempe for mere tid! Det evinnelige maset om økonomi og effektivitet, og alt som hører med må jo ta slutt en gang ??? Jeg gleder meg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar