torsdag 17. februar 2011

Snørr og tårer...GÅ HEMMAT!!


Da har forkjølelsene og feberen meldt sin ankomst på Solbakken. Begge gutta har fått kjenne feberen herje med kroppen. Tungpusta, hese og fulle av SNØRR har de kranglet seg gjennom nettene. Noe som selvsagt gjør sitt til at også mammaen ligger våken og lytter, eller blir holdt våken av hjerteskjærende skriking i mørket..

Ute snør det!! SNØ SNØ SNØ SNØ!! Vanvittige mengder med lett og fin snø! Bare så synd vi ikke kommer oss ut og får brukt den!

Venter fortsatt på bøkene jeg har bestilt... Skulle jo vært her nå!Jeg har shoppa litt på nett, og endt opp med både litt nytt scrappe-utstyr og Zumba! Nå skal det danses i heimen :) Kanskje man kommer litt i form uten å måtte reise ned på Elixia hele tida:) Lov å håpe hvertfall....IGJEN:)

Lurer litt på hva jeg skaål gjøre i vinterferien min... Er jo bare jeg og Didrik som har ferie her i huset. Vetle er hos mamman sin mesteparten av uka. Fredrik skal jobbe.... Lurer på om jeg må på litt hyttetur, en liten en hvertfall...:) Skulle jo hatt en pulk, så kunne jeg tatt med meg Didriksen på skitur. Men men, vi klarer å gå på beina med bæremeis eller akebrett også vi! Kanskje jeg får tid til litt scrapping også. I tillegg hadde det jo vært glimrende om bøkene mine hadde lyst til å dukke opp i postkassa om ikke så altfor lenge....

I mellomtiden får jeg kose meg med litt prøveretting og jobbforberedelser. Selv om det begrenser seg selv med en liten en som bare skal sitte på fanget.

Så nå synes jeg snørra og feberen kan bestille seg billetter med bussen hemmat. Her kan de hvertfall ikke tro de kan få lov til å bo!! Vi vil ut i snøen å kjøre akebrett!!!




1 kommentar:

  1. Det heter Didrik og jeg! Her fikk du rød strek og r-!! Og kan du ikke bare låne en pulk - ikke sikkert begge brødrene dine skal ha vinterferie?? Skader ikke å spørre vet du :))

    SvarSlett