mandag 21. februar 2011

ENDELIG!!

Da hadde endelig bekreftelsen på at bøkene mine er sendt fra bokklubben kommet:)

"Glass og aske" og "Jeg elsker deg, og jeg finner deg uansett" er på vei hjem til meg! Håper de kommer i morra!!!

I tillegg kommer boka som Didrik har bestilt: "Jeg er ikke julenissen!"

Jeg gleder meg til å pakke ned bøkene og ta vinterferie på fredag! Det finnes vel ikke noe bedre enn å sløve foran peisen med ei god bok:) spørs hvor mye man får lest når Didrik skal være med da, for han er ikke så tålmodig lenger...

Nå skal jeg begynne leitinga etter en høytlesningsbok (gjerne en som er filmatisert), som skal passe for ungdomsskoleelever. Er veldig usikker på hvilke sjanger jeg skal legge meg på.... har før hatt gode leseopplevelser med "Gutten i den stripete pyjamasen". Men tematikken i denne boka passer ikke så godt med temaer som skal dukke opp på 8.trinn. Er veldig synd "Hobbiten" ikke er ferdigfilmet enda, den hadde vært midt i blinken!

Kom gjerne med forslag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar