onsdag 24. februar 2010

Er såååå glad!!! 32uker:)


Nå er jeg våken altfor tidlig føler jeg.....Men jeg blei så letta og glad i går, så nå får jeg ikke ro i kroppen.  Vi har nå fått klarsignal på huslån, og kan begynne husshopping:)  Det er i dag 8 uker til termin, så vi har liksom ikke så god tid at det gjør noe:) Jeg våknet tidlig tidlig i dag og hadde veeeldig lyst til å begynne å pakke flyttelass... men det stoppa seg selv da bekkenet selvsagt er litt kranglete i dag. Så nå ligger jeg i senga og tenker på at det er 25 minusgrader ute, og at det er egentlig ikke så mye å finne på anna enn å sitte på nett og kikke etter hus:) 

Koser meg med radio og lurer på om jeg skal finne meg litt mat:) 

Lille inni magen ser til å stortrives! I natt har det vært PARTY igjen:) Må innrømme det begynner å bli litt ubehagelig, samtidig som det er veeeldig hyggelig å kjenne at han holder på inni der. Merker plassen begynner å bli mindre, og ungen sterkere:) Men hva gjennomgår man ikke for den beste premien i verden??

Jeg merker jeg er ikke sååå ivrig på å skrive innlegg i denne bloggen....mest fordi jeg har hodet fylt av andre tanker og rett og slett glemmer at den eksisterer...og litt fordi det er uvant og rart og skrive om seg selv på nett slik at alle i hele verden kan lese det... Tenk på det...Alle i hele verden kan faktisk lese det jeg skriver.... Og da sitter man der da, og spør seg: -hva skriver man? og hva skriver man ikke??  Får filosofere litt over  dette utover dagen i dag jeg, så får vi se om denne bloggen tar seg opp litt etter hvert:) 

Andrine


1 kommentar:

  1. Det er helt klart litt vanskelig å blogge innimellom.
    Mest spennende jeg fant å blogge om sist, var de nye møblene mine, og det begynner å bli en stund siden.

    Gratulerer med klarsignal til huslån!

    SvarSlett