søndag 2. januar 2011

Nok en dag,....


Jula er vel overstått, og det nte året er i gang:-) Den siste dagen med ferie skal tilbringes på jorekstad sammen med gode venner. I morgen er det tilbake til hverdagen med jobb og alt som hører med. Fredrik skal være hjemme med Didrik i januar, og Didrik skal få prøve seg litt i barnehagen:-) Det blir spennende:-) Han begynner jo å bli stoor gutt nå... sitter sammen med oss og spiser og utrykker følelser:-) Han er litt mammagutt, så noen uker med pappan gjør nok godt :-)
I kveld skal jeg pakke sekken slik at jeg har noe å sette i hylla mi på jobben:-) og så skal jeg legge meg tidlig.. Det blir veldig rart å skulle tilbake til alle rutinene igjen, men kanskje litt godt også:-) Håper jeg kommer i gang igjen med litt trening også... :-)
GODT NYTT ÅR!

1 kommentar:

  1. Lykke til med arbeidsdagen i morgen! Det blir nok fint å komme seg tilbake til hverdagen igjen. Også kommer nok gutta til å styre fælt på Solbakken, vettu! Blir så bra!

    SvarSlett